tag:blogger.com,1999:blog-3207207160757237256.post1934956714756496232..comments2023-04-12T04:45:22.401-07:00Comments on ἥδιστο μέλημα: ΚΑΥΣΙΜΟ ΝΕΡΟUnknownnoreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-3207207160757237256.post-75171031914642150372012-06-05T15:53:54.386-07:002012-06-05T15:53:54.386-07:00Ευχαριστώ για το σχόλιο σας.Δεν ομιλώ ως ειδικός...Ευχαριστώ για το σχόλιο σας.Δεν ομιλώ ως ειδικός αυτό που είδα όμως με έπεισε ότι έχετε άδικο και στις δύο περιπτώσεις.<br />1.Περι υδρογόνου<br />2. περι νερού.<br />Εξηγούμαι: Το υδρογόνο είναι γνωστό καύσιμο από παλιά, υψηλής θερμιδικής αξίας κατά πολύ ανώτερο πετρελαίου βενζίνης και φυσικού αερίου που λόγω της μικρής απόδοσης παραγωγής της ηλεκτρόλυσης δεν μπορούσε να παραχθεί σε ικανοποιητική ποσότητα ώστε να καταναλωθεί άμεσα και να δώσει την ενέργεια από την οποία παράχθηκε.Τώρα είναι εφικτό, αυτό το καθιστά όχι μέσο αποθήκευσης αλλά καύσιμο που όμως δεν μπορεί να εφαρμοστεί μόνο του, λόγω προδιαγραφών των υπαρχόντων κινητήρων που όμως μπορεί να συνεπικουρεί κάνοντας οικονομία καυσίμου 40% αφού μέχρι τόσο αντέχουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης λόγω προδιαγραφών μετά θα άρχιζαν να παθαίνουν ζημιές.Αυτό είναι νέο και δοκιμασμένο πια και το καύσιμο δεν είναι το υδρογόνο αλλά το ΗΗΟ.<br />Στη δευτερη περίπτωση όπου ο εξειδικευμένος πια κινητήρας νερού αντέχει τη θερμιδική αξία του υδρογόνου που παράγεται όχι μέσω ηλεκτρόλυσης πια αλλά μέσω ειδικής μεν αλλά πάντως ηλεκτρικής εκκένωσης μέσω μπουζί και ψεκασμού.Σε αυτή τη περίπτωση το καύσιμο που ψεκάζεται είναι νεράκι βρύσης.Ασχέτως τι γίνεται στο κινητήρα μέσα αυτό που χρήστης προσθέτει είναι μόνο νεράκι του θεού.Άρα και σε αυτή τη περίπτωση αρκεί περιμένουμε να γίνει η απόσβεση των διαφόρων επενδύσεων αυτοκινητοβιομηχανίας και πετρελαιοειδών και θα το δούμε να μας το πουλάνε ευρέως.Η' θα το ερευνήσουμε θα πεισθούμε δια της δοκιμής και θα δούμε τις λεπτομέρειες του που πιστεύω συμφωνείται δεν συμφέρουν παρα μόνο το χρήστη.Νίκος Δ.Ε. Καββαδάςhttps://www.blogger.com/profile/04313475955839848388noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3207207160757237256.post-74657300581500570232012-06-04T14:48:38.858-07:002012-06-04T14:48:38.858-07:00Καλησπέρα, το Νερό ΔΕΝ είναι καύσιμο, το Υδρογόνο ...Καλησπέρα, το Νερό ΔΕΝ είναι καύσιμο, το Υδρογόνο είναι. Καίγοντας Η2 παίρνεις πίσω μέρος της ενέργειας που έδωσες για την ηλεκτρόλυση του Νερου και την δημιουργία του Η2. Η ηλεκτρόλυση έχει βαθμό απόδοσης και απώλειες. Το ίδιο και η διαδικασία καύσης Η2 σε κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το Νερό ΔΕΝ είναι το νέο πετρέλαιο. Για την χρήση του ηλεκτρολυτικά παραγόμενου Η2 ως πρόσθετου καυσίμου μαζι με βενζίνη ισχύουν άλλα πράγματα. Το Νερό ΔΕΝ είναι ο αντικαταστάτης του πετρελαίου . Ευχαριστώ.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05929557482657955319noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3207207160757237256.post-15719846986136054102012-05-30T07:40:20.241-07:002012-05-30T07:40:20.241-07:00Από ότι μαθαίνω το δοκιμάζουν με επιτυχία 10.000 χ...Από ότι μαθαίνω το δοκιμάζουν με επιτυχία 10.000 χρήστες για δυο χρόνια τώραΝίκος Δ.Ε. Καββαδάςhttps://www.blogger.com/profile/04313475955839848388noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3207207160757237256.post-17836069659503095752012-05-30T07:38:49.964-07:002012-05-30T07:38:49.964-07:00όχι ακόμηόχι ακόμηΝίκος Δ.Ε. Καββαδάςhttps://www.blogger.com/profile/04313475955839848388noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3207207160757237256.post-70627614710771558362012-05-30T00:43:11.725-07:002012-05-30T00:43:11.725-07:00το έχεις δοκιμάσει;το έχεις δοκιμάσει;George https://www.blogger.com/profile/10669478158048133257noreply@blogger.com