Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

ΑΝΑΣΤΟΜΗ ΚΥΨΕΛΗ





ΑΝΑΣΤΟΜΗ ΚΥΨΕΛΗ Η' ΚΥΨΕΛΗ ΤΟΠ ΜΠΑΡ με χειμωνιάτικο και καλοκαιρινό καπάκι
χωρίς πόδια

Είναι ευρέως γνωστή-όπως πολλα επιστρεφόμενα με το νέο τους ξενικό όνομα-,Τοp Bar=Τοπ Μπάρ -δηλαδή:επάνω γραμμή-
τη λένε έτσι επειδή μπαίνουν επάνω στο στόμιο απλά ξύλινα ραβδάκια ή σανιδάκια,-
αντι για πλαίσια πάνω στα οποία χτίζουν -κρεμώντας τις-,τις κηρηθρες τους οι μέλισσες.

Προέρχεται απο το αρχαίο Αττικό ανάστομο κοφίνι -το αναφέρει ο Αριστοτελης στα Φυσικά του στο λήμμα για τη μέλισσα-.
Όσοι δεν είχαν τη δυνατότητα να φτιάξουν ξύλινα ή πήλινα υψέλια σαν βαρελάκια που επίσης υπήρχαν τότε έφτιαχναν καλάθια μεγάλα απο καλάμια και λυγαριά και αργότερα που έπεσαν φτώχειες εξελίχτηκε σε ευρείας χρήσης λόγω μηδενικού κόστους καλάμια και λυγαριά έχει όπου ποτάμι και πηγή αλλά και λόγω άριστης αποτελεσματικότητας.

Λέγεται ανάστομο -ανάποδο στόμιο- επειδή το κοφίνι είχε αρχικά κάτω το άνοιγμα ενώ για τη μέθοδο αυτή χρειάζεται να είναι πάνω το στόμιο, όπου έβαζαν κλαδάκια αρχικά και μετά κομμάτια πλαισίου σε διαμόρφωση π-
με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως και σήμερα στα πλαίσια-,για να μην κολλάνε τα χτένια στα κοφίνια και να αποσύρονται εύκολα,
Πάνω απο τα σανιδάκια έστηναν κλαράκια και απο πάνω πέτρες επίπεδες ή κεραμίδια για να μην τα γκρεμίζει ο αέρας.

Η μόνη διαφορά είναι σήμερα ότι απλά αντί για καλάθι πλεκτό έχουμε πια κιβώτιο ξύλινο ή ότι άλλο δοχείο πχ πηλινο πλαστικο κλπ.
-Απο κεί πήρα την ιδέα για τη κυψέλη Άμστελ-

ανάστομη κυψέλη στο έδαφος και με επίπεδο καπάκι για ενδιάμεσες εποχές- άνοιξη φθινόπωρο-



ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΥΛΟΓΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ

ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ
ΑΝΑΣΤΟΜΕΣ ΚΥΨΕΛΕΣ ;

Επειδή ακριβώς έχει νόημα ... Είναι καλό για τις μέλισσες άρα και για τους μελισσοκόμους!

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να καταλάβουμε για την μελισσοκομία είναι ότι η ανάστομη κυψέλη μελισσών επιτρέπει να κάνουν τις δικές τους φυσικές κηρήθρες ακούγεται απλό αλλά δεν είναι.

Τα προ-τυπωμένα φύλλα κεριού, ενός μεγέθους σαν κέρινα "θεμέλια" που χρησιμοποιούνται σε συμβατικές κυψέλες δεν αποτελεί μέρος της μελισσοκομίας με ανάστομες κυψέλες γιατί απλά δεν υπάρχουν πλαίσια για να τα ταιριάξει κανείς.

Τα πλεονεκτήματα αυτής της κυψέλης είναι:

Μέγεθος:
Οι μέλισσες σε μια ανάστομη κυψέλη κάνουν όλο το κερί τους κηρήθρα χτίζοντας την από την αρχή, και φτάνουν στο μέγεθος που θέλουν να είναι οπότε φτιάχνουν ακριβώς αυτό που χρειάζονται.

το μέγεθος του κελιού γίνεται ένα μέγεθος στη προχτισμένη κηρήθρα.

ενώ στη φυσική κηρήθρα-Χτένι γίνεται σε διαφορετικά μεγέθη.

Οι μέλισσες εργάτριες έχουν διαφορετικά μεγέθη κελιού και διαφορετικά οι κηφήνες αφού είναι πιο μεγάλοι!

οι Μέλισσες ξέρουν τι χρειάζονται.

Μια κατασκευή ανάστομων κυψελών μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε - και μάλιστα όσο και όταν πρέπει να το κάνουμε - επειδή γνωρίζουμε ότι στις μέλισσες ένα μέγεθος δεν ταιριάζει για όλα κι ότι θέλουν και χρειάζονται το κάνουν όπως πρέπει!
Σχήμα:

Το τραπεζοειδές σχήμα κλίση πλαινών όψεων της ανάστομης κυψέλης μελισσών Επιτρέπει να χτίζουν τα χτένα τους σε μορφή που πρέπει να είναι.


Χρησιμοποιώντας
τη θεωρία με τις αλυσοειδείς καμπύλες, ή "κρεμασμένης αλυσίδας" (http://en.wikipedia.org/wiki/Catenary), οι μέλισσες κάνουν το χτένι σε ένα παραβολικό σχήμα που έρχεται φυσικά σε αυτές.

καθαρές και οικολογικές:

Επειδή οι μέλισσες κάνουν το δικό τους κερί σε μια ανάστομη κυψέλη, ξέρετε ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί ανακυκλωμένο κερί που μπορεί να έχει υποστεί επεξεργασία με δηλητηριώδη χημικά και πρώτες ύλες.

Ακόμη και μετά την τήξη και παραμονή τους σε νέα πλαίσια, το κερί που χρησιμοποιείται σε συμβατικές κυψέλες έχει βρεθεί να περιέχει ανιχνεύσιμα επίπεδα αυτών των χημικών ουσιών!

Αυτό δεν είναι καλό για τις μέλισσες, και δεν είναι καλό για εσάς, είτε αν τρώτε το μέλι που λαμβάνεται από μια κυψέλη που αντιμετωπίζεται με αυτόν τον τρόπο.

Λιγότερο στρες για τις μέλισσες:



Η ανάστομη κυψέλη πρέπει να περιλαμβάνει μεγάλο τζαμένιο παράθυρο παρατήρησης στη μεγάλη πλευρά της κυψέλης.


Αυτό είναι καλό για τις μέλισσες, διότι μειώνει το στρες τους - ο μελισσοκόμος δεν χρειάζεται να ανοίξει τη κυψέλη κάθε φορά που θέλει να μάθει τι συμβαίνει στην κυψέλη που μπορεί να ανοίξει απλά το κλείστρο και να κοιτάξετε μέσα από το παράθυρο!


Εκπαιδευτικά:

Αυτό είναι επίσης αρκετά εκπαιδευτικό για τα παιδιά και για τους
αρχάριους μελισσοκόμους - για να πάρουν μια γεύση από το εσωτερικό και τη λειτουργία μιας πραγματικής κυψέλης!


Είναι καλό για τον πλανήτη!

Η ανάστομη κυψέλη πρέπει να γίνεται από στερεό πεύκο. Όχι απο κόντρα πλακέ ή άλλα προϊόντα από συγκολλημένα φύλλα που πολλές φορές χρησιμοποιούνται.

Το αέτωμα στέγη είναι βαμμένο για την αντοχή σε καιρικές συνθήκες και μακροζωία, χρησιμοποιώντας χρώμα
με μη τοξικό σμάλτο εξωτερικού χώρου


Το παράθυρο παρατήρησης γυαλί συγκρατείται στη θέση του χρησιμοποιώντας αφρό
στεγανωτικό ασφαλείας πολλαπλών χρήσεων .
Αυτό είναι ένα άλλο προϊόν που περιγράφεται ως "μη τοξικό".


Είναι καλό για τους μελισσοκόμους!

Εύκολο να κατασκευαστεί και να συναρμολογηθεί απο τον καθένα:
δίνουμε παραγγελία τα ξύλινα κομμάτια σε αποθήκη ξυλείας με τις διαστάσεις που θέλουμε και τα βιδώνουμε.Πόσο πιο απλό να γίνει;
-θα δούμε
τις διαστάσεις σε ειδικο αφιέρωμα με τα σχέδια της για τα ξύλινα είδη και υλικό που μπορεί να αγοραστεί έτοιμο στο εμπόριο και απλά να συναρμολογηθεί.
Θα δώσουμε επίσης όλο το υλικό που περιέχει λεπτομερείς οδηγίες συναρμολόγησης, πλήρης κατάλογος εξαρτημάτων και εξοπλισμού, καθώς και φωτογραφίες από κάθε βήμα.

Απαιτεί μόνο ένα τρυπάνι-με κεφαλή κατσαβίδι σαν βασικό όπλο, ένα μολύβι, και μερικές ώρες για να το συναρμολογήσει κάποιος.

Εργονομικά φιλική


Αφού δεν πολύ βαριά αρα εύκολη στη στήριξη της με πόδια!


ανάστομη κυψέλη με δικά της πόδια έτοιμη για επιθεώρηση.


Η ανάστομη κυψέλη βρίσκεται σε ψηλή βάση
με τα πόδια σε ύψος που δε χρειάζεται να σκύβει κανείς.
Αυτό έχει πολλά οφέλη.
Απο τη μία ο μελισσοκόμος δεν έχει να κάνει καμιά βαριά εργασία όταν ασχολείται με τη κυψέλη.
Το ύψος της επίσης βοηθά στο να αποτραπεί η εισβολή στο εσωτερικό της κυψέλης από ποντίκια, μεφίτιδες, ή άλλα
τρωκτικά που παραβιάζουν τις κυψέλες των μελισσών.

Για απορίες και λοιπά θα χαρούμε να βοηθήσουμε!

Ετσι η απάντηση στην ερώτηση γιατί να προτιμήσει κανείς ανάστομη κυψέλη είναι ακριβώς
Διότι έχει νόημα!
- ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΟΥ-
πρέπει οπωσδήποτε να συνδυαστούν με τα πλαίσια αν θέλει κανεις να κάνει κάποια παραγωγή και δεν το βλέπει σαν παιχνίδι.
γίνεται εύκολα στον μελιττοθάλαμο με δύο λύσεις που δεν ξεφευγουν απο τη λογική τους

α.πλαίσια που βοηθούν το χτίσιμο ολόκληρης κηρήθρας.


και μελιττοθάλαμος για πλαίσια



ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΟΤΙ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΚΑΙ Η ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΗΚΕ ΔΥΝΑΤΗ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΟΜΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣΗ

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

H ΕΞΑΙΣΙΑ ΤΑΙΝΙΑ "ΜΕΛΙ" ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ

Το τουρκικό "Μέλι" κατέκτησε το Βερολίνο
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/02/2010

Με τη Χρυσή Αρκούδα έφυγε από το 60ό Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου ο 46χρονος, γεννημένος στη Σμύρνη, Τούρκος σκηνοθέτης Σεμίχ Καπλάνογλου, για την ταινία "Μέλι", τρίτο μέρος της τριλογίας του μετά το "Γάλα" και το "Αυγό". Το "Μέλι" είναι η ιστορία ενός συνεσταλμένου 8χρονου αγοριού, του Μπόρα Άτλας, που μεγαλώνει στη βορειοδυτική Τουρκία με ένα μελισσοκόμο πατέρα μέσα στο δάσος, το λιβάδι, την ομίχλη και τη βροχή. Όμως, σε αυτόν τον επίγειο παράδεισο έρχεται μια μέρα η καταστροφή: Ο πατέρας δεν επιστρέφει από το δάσος και ο μικρός Μπόρα ξεκινά να τον βρει...


Η Αργυρή Αρκούδα για την Καλύτερη Σκηνοθεσία απονεμήθηκε στον 76χρονο κινηματογραφιστή Ρόμαν Πολάνσκι για την ταινία του «Ο συγγραφέας-φάντασμα». Ο Πολάνσκι, ο οποίος παραμένει σε κατ' οίκον περιορισμό στην Ελβετία, έστειλε μήνυμα για την τελετή βράβευσης μέσω του παραγωγού της ταινίας Αλέν Σαρντ: «Ακόμα κι αν μπορούσα να παραβρεθώ δεν θα ερχόμουν, διότι την τελευταία φορά που πήγα σε φεστιβάλ για να παραλάβω μια τιμητική διάκριση κατέληξα στη φυλακή».
Το βραβείο Α' Ανδρικού Ρόλου της Μπερλινάλε απονεμήθηκε από κοινού στους Ρώσους ηθοποιούς Γκριγκόρι Ντομπρίτζιν, 23 ετών, και Σεργκέι Πουσκέπαλις, 43 ετών, για τις ερμηνείες τους στην ταινία «Πώς τέλειωσα αυτό το καλοκαίρι» του Αλεξέι Ποπογκρέμπσκι, που γυρίστηκε στην Αρκτική.

Με το βραβείο Α' Γυναικείου Ρόλου τιμήθηκε η 37χρονη Γιαπωνέζα Σινόμπου Τερατζίμα για τον ρόλο της στο πολιτικό δράμα του Κότζι Γκουακαμάτσου «Κάμπια» (ο σκηνοθέτης είχε φιλοξενηθεί στο τελευταίο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, σε ειδικό αφιέρωμα). Παρ' όλο που ακούστηκε και φέτος η συνηθισμένη κριτική για μετριότητα στις επιλογές του επίσημου προγράμματος, το κοινό του Φεστιβάλ έδωσε εντυπωσιακά το παρών, καταρρίπτοντας κάθε ρεκόρ, καθώς τα εισιτήρια ξεπέρασαν τις 300.000.

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ




Την οργή του κάθε Έλληνα προκαλούν οι ανοησίες και οι χυδαιότητες που επιτρέπουν οι Ελληνικές αρχές στους κάθε λογής βαλτούς κερδοσκόπους, στα κωθώνια και στα καθάρματα όπως τους γερμανούς φασίστες των οποίων οι γελοιότητες και οι βωμολοχίες ξεπέρασαν κάθε όριο ανοχής και βαδίζουν για φάγωμα της άδειας κεφαλής τους.
Οι Έλληνες που ξέρανε μας τελείωσαν κάθε προσβολή θα απαντιέται!

Όταν παίρνουν τα λεφτά μας για να φτιάχνουν όπλα για να τα χρησιμοποιούμε και για τα δικα τους συμφέροντα καλά είναι!
Πολύ καλύτερα όταν τα κάνουν πλακάκια τα ΕΣΕΣ με τους Εφιάλτες για να αλώσουν οικονομικά την Ελλάδα μήπως η ΖΙΜΕΝΣ δεν είναι γερμανική;
Το να κλέψουν ότι μπορούν τους φαίνεται σωστό το να διορθώσουν τη ζημιά που έκαναν όμως τους κακοφαίνεται βλέπε αποζημιώσεις για το πρώτο και το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.
Αλλά αυτοί οι άχρηστοι που μας κυβερνάνε μια ζωή κοιτάζοντας χαμηλά σαν ντροπαλές παρθένες, φταίνε που δεν τους τα παίρνουμε με το ζόρι.Ή μήπως δεν θα πλήρωναν αν ήξεραν πως θα μένουν έξω απο κάθε εξοπλιστικό πρόγραμμα της Ελλάδας για πάντα;

Εγώ δεν ζητησα ποτέ δανεικά απο τους παλιοφασίστες τους γερμαναράδες και δεν ανέχομαι να μου λένε ότι ζώ με λεφτά τους, ζω δουλεύοντας σκληρά και δεν ανέχομαι πια κανένα να με βρίζει και να με ταπεινώνει για πράγματα που δεν έχω κάνει.
Η ντροπή μου πέρασε, ήρθε ο θυμός και ήρθε για να μείνει!

Χάρηκα ιδιαίτερα όταν είδα ότι κάποιος απο αυτούς στη βουλή έχει αίμα μέσα του και ιδιαίτερα που αυτός είναι ο πρόεδρος της βουλής.

Ο πρόεδρος της δημοκρατίας αναρωτιέμαι τι ακριβώς κάνει;

Την οργή του προέδρου της Βουλής προκάλεσαν τα συνεχή αρνητικά δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου.

Η σταγόνα όμως που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν ένα άρθρο του Stern, καθώς και το χυδαίο εξώφυλλο του Focus.

Ο Φ. Πετσάλνικος κάλεσε τον Γερμανό πρέσβη στην Αθήνα για να διαμαρτυρηθεί επίσημα.

Διαβάστε το άρθρο του

Του Γιώργου Χατζηδημητρίου:

Τη μήνιν του προέδρου της Βουλής Φ. Πετσάλνικου, προκάλεσε η συγχορδία αρνητικών δημοσιευμάτων που αποδελτιώνει συστηματικά το τελευταίο διάστημα από τα γερμανικά Μέσα Ενημέρωσης και αναφέρονται απαξιωτικά, ελεεινολογώντας τη χώρας μας.

Η σταγόνα όμως που ξεχείλισε όπως φαίνεται το ποτήρι, ήταν ένα άρθρο στο τελευταίο τεύχος του έγκυρου και κεντροαριστερού προσανατολισμού περιοδικό, Stern, που υπογράφει ένας εκ των συνιδρυτών του υπό τον τίτλο «Αγαπητοί Έλληνες» και στο οποίο διατυπώνεται η αστήρικτη και προσβλητική άποψη ότι δεν μπορούν οι φίλεργοι και συνετοί Γερμανοί να πληρώνουν εσαεί τα σπασμένα της ελληνικής αμεριμνησίας.

Οργή
Ο γερμανομαθής κ. Πετσάλνικος που έζησε αρκετά χρόνια της ζωής του σπουδάζοντας και δουλεύοντας στη μακρινή Γερμανία, εξερράγη και, σε επικοινωνία με τους υπεύθυνους του περιοδικού, αξίωσε να δημοσιεύσουν απαντητική του επιστολή για τη στοιχειώδη αποκατάσταση των πραγμάτων. Ανάλογη επιστολή ο πρόεδρος της Βουλής, θα στείλει και στο συντηρητικό Focus, που κυκλοφόρησε με εξώφυλλο της Αφροδίτης της Μήλου να υψώνει χυδαία τον μεσαίο δείχτη, ενώ σκοπεύει την προσεχή Τετάρτη να καλέσει τον Γερμανό πρέσβη στην Αθήνα, για να διαμαρτυρηθεί επίσημα.

Στην επιστολή προς Stern όπου εκτείνεται σε τρεις σελίδες, ο κ. Πετσάλνικος υπογραμμίζει εισαγωγικά, ότι η Ελλάδα, δεν είναι παρίας και συνεπώς δεν ζητά χρήματα από κανέναν και πολύ περισσότερο από τους Γερμανούς πολίτες. Διεκδικεί ωστόσο, τη δυνατότητα να μπορεί να δανείζεται με ευνοϊκούς όρους, όπως οι υπόλοιπες χώρες της Ένωσης.

Στη μομφή ότι η χώρα μας έχει εισπράξει τεράστια ποσά από τα διαρθρωτικά ταμεία, ο πρόεδρος της Βουλής υπενθυμίζει ενοχλητικά ότι μόνο στο διάστημα 1990-2005 η Γερμανία εισέπραξε 60 δισεκατομμύρια ευρώ με τη σύμφωνη γνώμη και της Ελλάδας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες της γερμανικής ενοποίησης.

Παράλληλα, επισημαίνει ότι για την πενταετία 2007-2013 στις κοινοτικές προβλέψεις, έχουν εγγραφεί 22,4 δισ. ευρώ για την Ελλάδα, έναντι 26,3 δισ. για τη Γερμανία. Και φυσικά, δεν χάνει την ευκαιρία, να τονίσει ότι αυτός που κυρίως ωφελήθηκε από την ευρωπαϊκή ενοποίηση ήταν η Γερμανία, η οποία διοχετεύει στην Ε.Ε. το 64,5% των εξαγωγών τους, ενώ ειδικά στις χώρες «γουρουνάκια» (Πορτογαλία, Ιρλανδία, Ελλάδα και Ισπανία) εξάγει το 14% των συνολικών της προϊόντων.

Προμηθευτής
Ο κ. Πετσάλνικος παρατηρεί προς τους Γερμανούς πολίτες ότι τα τελευταία χρόνια, με βάση τα αδιάψευστα στοιχεία του Ινστιτούτου της Στοκχόλμης, η χώρα τους έχει γίνει προνομιακός προμηθευτής οπλικών συστημάτων, αφού το 13% της παραγωγής τους αγοράστηκε από τις αιματηρές οικονομίες των Ελλήνων, οι οποίοι αντιμετωπίζουν την τουρκική επιθετικότητα.

Παράλληλα, αναφέρεται στους μέσους μισθούς και τις συντάξεις, όπου δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, ενώ προσθέτει ότι όπως οι Γερμανοί έσωσαν τις τράπεζές τους, έτσι και οι Έλληνες πολίτες έδωσαν 28 δισ. ευρώ που αντιστοιχεί στο 11% του ΑΕΠ.

Γερμανική χυδαιότητα

Με ένα έντονα προκλητικό πρωτοσέλιδο για την Ελλάδα, που παρουσιάζει την Αφροδίτη της Μήλου με ελληνική σημαία να κάνει άσεμνη κίνηση, με τίτλο «Απατεώνες στην οικογένεια του ευρώ», το περιοδικό Focus αποτυπώνει το κλίμα που έχει δημιουργηθεί σε μερίδα της γερμανικής κοινής γνώμης για τη χώρα μας. Στον υπότιτλο το περιοδικό αναρωτιέται «Εάν χρειαστεί να πληρώσουμε για την Ελλάδα, τότε τι θα γίνει με την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ιταλία;» - ένα θέμα που απασχολεί έντονα όχι μόνο το Βερολίνο, αλλά και τον μέσο Γερμανό.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗΣ

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗΣ
Το φηφιακό βιβλίο για την αριθμητική και τη γεωμετρία

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΘΕΜΑΤΑ

Τα βασικά (36) εργαλεία (33) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ (23) ΒΙΝΤΕΟ (20) έξυπνα κόλπα (18) κυψέλη (16) μελισσοκομική ιστορία (16) ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ (15) ανακοινώσεις (14) αυτοπροστασία (12) ΚΟΦΙΝΕΛΟ (11) SKEP (10) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ (10) το σύστημα μου (10) κατασκευές (9) οδηγίες (9) ΒΑΣΙΛΟΤΡΟΦΙΑ (8) απόψεις (8) ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΚΥΨΕΛΗ (7) Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ (7) ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ (7) Συσκευασίες μελιού (7) βιβλία (7) κυψελη (7) παραδοσιακή μελισσοκομία (7) Μελισσοκομική Πρακτική (6) κυψέλη άμστελ (6) περιβάλλον (6) συσκευασίες (6) το μελισσοκομείο μου (6) Η ΜΕΛΙΣΣΑ ΣΑΝ ΕΜΠΕΥΣΗ (5) ΚΥΨΕΛΗ ΚΟΡΜΟΣ (5) βασιλικός πολτός (5) οικειακή διατροφική αυτάρκεια (5) παράξενα (5) συσκευασία (5) φυσική ζωή (5) 1.ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (4) ΓΥΡΗ (4) Γερμανική μελισσοκομεία (4) Ελληνική σοφία (4) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΑ ΦΥΤΑ (4) ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ (4) ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΑΣ (4) ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (4) αποφθέγματα (4) δράσεις (4) εχθροί της μέλισσας (4) κοινωνία (4) νομικά θέματα (4) πολιτική (4) σκέψεις (4) το εργαστήρι του βασιλοτρόφου (4) ¨ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ (3) ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ (3) ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (3) Ελλάδα (3) ΙΣΤΟΡΙΑ (3) ΚΟΣΜΗΜΑ (3) ΚΥΨΕΛΗ ΠΟΛΗΣ (3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ (3) ΠΡΟΠΟΛΗ (3) Πρόσωπα της Ελληνικής μελισσοκομίας (3) ΤΟΠΙΑ (3) ΦΥΛΕΣ ΜΕΛΙΣΣΩΝ (3) ΧΤΙΣΙΜΟ ΚΗΡΗΘΡΑΣ (3) ανέκδοτο (3) βότανα (3) διεθνώς (3) ιστοσελίδες μελισσοκομίας (3) μεταλλαγμένα (3) μεταφορικό μέσο μελισσοκόμων (3) πλαστική κυψέλη (3) προιόντα (3) TOP BAR (2) ΑΝΑΣΤΟΜΗ ΚΥΨΕΛΗ (2) ΒΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ (2) ΒΟΤΑΝΑ (2) ΓΕΩΡΓΙΑ (2) ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ (2) Δημήτρης Καρακούσης (2) ΕΚΘΕΣΕΙΣ (2) ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ (2) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΡΟΦΗΣ (2) ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ (2) ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ ΜΕΛΙΣΣΩΝ (2) ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ (2) ΕΞΥΠΝΑ ΚΟΛΠΑ (2) Ηλεκτρονικό κατάστημα (2) Ημερολόγιο εμπειριών (2) ΚΗΦΗΝΑΣ (2) ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ (2) Λευκάδα (2) ΜΕΛΙΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ (2) ΜΕΛΙΣΣΟΚΕΡΙ (2) Μύθοι Αισώπου (2) ΝΟΜΑΔΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ (2) ΟΙΚΙΑΚΗ ΚΥΨΕΛΗ (2) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ (2) ΠΑΤΡΙΔΟΓΝΩΣΙΑ (2) ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (2) ΠΡΩΤΟΓΟΝΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ (2) Πρόσωπα (2) Πρόσωπα της διεθνούς μελισσοκομίας (2) ΣΥΡΜΑΤΩΜΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ (2) ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (2) ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ (2) ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ (2) αλυσοπρίονο (2) βαρρόα (2) βιολογία (2) δηλητήριο μέλισσας (2) διαγωνισμοί (2) ενεργειακή αυτάρκεια (2) ενημέρωση (2) επιστήμη (2) ετήσιος απολογισμός (2) ευτράπελα (2) η μέλισσα (2) ιδιοκατασκευές (2) κοφίνια (2) κυψέλες (2) κυψέλη Αργώ (2) κυψέλη ανάστομη-τοπ μπαρ- (2) μελισσοκομική επιθεώρηση (2) νομοθεσία μελισσοκομίας (2) πλαστική κυψέλη Νικοτπλαστ (2) προμηθευτές (2) στατιστικά στοιχεία (2) τα προϊόντα μου (2) τιμές (2) τρύγος (2) υδρόμελο (2) φυλές μέλισσας (2) φυτά (2) Aσθένειες του μελισσιού (1) Huber Francois (1) Α (1) ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (1) ΑΓΡΙΑ ΧΟΡΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (1) ΑΓΡΟΤΟΣΠΙΤΟ (1) ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ (1) ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ (1) ΑΝΤΛΙΑ ΚΡΙΟΣ (1) ΑΡΙΣΤΑΙΟΣ (1) ΑΣΦΑΛΕΙΑ (1) ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΚΥΨΕΛΗ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΜΕΛΙΟΥ (1) Αστείο (1) ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΔΙΑΦΥΓΗΣ (1) ΒΑΡΕΛΙ (1) ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ (1) Βαρροική ακαρίαση (1) Γ’ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΥΨΕΛΗΣ (1) ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ (1) ΔΙΕΘΝΩΣ (1) Διατροφή (1) ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ (1) ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΦΕΣΜΟΥ ΣΕ ΚΥΨΕΛΗ (1) ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ (1) ΕΛΙΑ (1) ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ (1) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ (1) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (1) ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΗΜΑ (1) ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ (1) ΕΞΥΠΝΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΚΥΨΕΛΗΣ (1) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΕΙΟ (1) ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΛΙΩΝ ΚΥΨΕΛΩΝ (1) ΕΠΙΛΟΓΗ ΦΥΛΗΣ ΜΕΛΙΣΣΩΝ (1) ΕΡΓΑΤΡΙΑ (1) ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ (1) ΕΧΡ (1) Επικαιρότητα (1) Εργάτης πεύκου (1) ΖΑΧΑΡΟΖΥΜΑΡΟ (1) ΖΟΜΠΥ (1) ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ (1) ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΕΣ ΚΥΨΕΛΕΣ (1) ΖΩΗ ΣΤΗ ΦΥΣΗ (1) Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ (1) Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ (1) Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ (1) Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΜΟΥ (1) ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ (1) ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ (1) ΘΕΡΜΟΚΥΨΕΛΗ ΒΕΕΒΟΧ (1) ΘΥΡΙΔΑ (1) Θερμοβάρ (1) ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ (1) ΚΌΣΜΗΜΑ (1) ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) ΚΕΝΤΡΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΚΕΡΑΛΟΙΦΗ (1) ΚΕΡΙ (1) ΚΗΡΟΓΟΝΟΙ ΑΔΕΝΕΣ (1) ΚΟΤΕΤΣΙ (1) ΚΤΙΣΙΜΟ ΚΟΜΠ (1) ΚΥΨΕΛΗ ΚΤΙΣΤΗ (1) ΚΥΨΕΛΗ ΠΗΛΙΝΗ (1) Κωστας Χαραλάς (1) ΛΙΩΣΙΜΟ ΚΕΡΙΟΥ (1) ΜΑΚΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΒΟΣΚΕΣ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΗΠΟΣ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΒΗΜΑ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΦΟΡΕΙΣ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΙΟΥΛΙΟΥ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΜΑΡΤΙΟΥ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΟΚΤΩΜΒΡΙΟΥ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ (1) ΜΕΞΙΚΟ (1) ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΚΥΨΕΛΗΣ (1) ΜΥΘΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΗΡΩΕΣ (1) ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (1) Μανίκης (1) Μελίσσια κι άνθρωπος (1) Μελίχρυσος (1) ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΝΤΑΝΤΑΝΤ (1) Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ (1) Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (1) Ο ΧΟΡΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (1) ΟΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΟΡΕΣΤΑΔΑ (1) ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ (1) ΠΑΡΑΣΙΤΑ (1) ΠΗΛΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΠΗΛΙΝΗ ΚΥΨΕΛΗ (1) ΠΗΛΙΝΗ ΚΥΨΕΛΗ ΚΑΘΕΤΗ (1) ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΘΕΡΜΟΚΥΨΕΛΗ APIMAYE (1) ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΥΨΈΛΗ (1) ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΥΨΕΛΗ (1) ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΕΚΝΟΣΕΤ (1) ΠΟΣΙΜΟ ΝΕΡΟ (1) ΠΟΤΙΣΤΡΑ ΜΕΛΙΣΣΏΝ ΤΕΚΝΟΣΕΤ (1) ΠΡΟΠΑΛΟΙΦΗ (1) ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ (1) ΠΡΩΤΟΓΟΝΗ ΚΥΨΕΛΗ (1) ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ (1) Περιοδικά μελισσοκομίας (1) ΡΟΛΟΙ (1) ΣΕΡΣΕΛΟΙ (1) ΣΕΡΣΕΝΙΑ (1) ΣΙΚΕΛΙΑ (1) ΣΤΕΝΣΙΛ (1) ΣΤΟΧΟΙ (1) ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (1) ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ (1) ΣΥΝΤΑΓΗ ΒΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ (1) ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΡΟΠΑΛΟΙΦΗΣ (1) ΣΥΣΤΗΜΑ ΖΕΝΤΕΡ (1) ΣΦΗΚΕΣ (1) ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (1) ΤΑΙΝΙΕΣ (1) ΤΑΜΠΕΛΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥ (1) ΤΑΜΠΕΛΙΤΣΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΗΠΟΥ (1) ΤΕΧΝΗΤΗ ΣΜΗΝΟΥΡΓΙΑ-ΚΟΨΙΜΟ ΜΕΛΙΣΣΙΟΥ- (1) ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (1) ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ (1) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΦΕΣΜΟΥ ΣΕ ΚΥΨΕΛΗ (1) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΦΥΛΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΟ (1) ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΣ (1) ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΑΣ (1) ΥΠΟΔΟΜΗ (1) ΥΨΕΛΙ (1) ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ (1) ΦΙΛΟΤΕΛΙΣΜΟΣ (1) ΦΙΝΛΑΝΔΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ (1) ΦΟΡΗΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ (1) ΦΩΛΙΑ ΠΟΥΛΙΩΝ (1) ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΝΟΜΟ (1) ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΙ (1) ΧΕΙΡΙΣΜΌΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΥ ΦΟΡΤΗΓΟΥ (1) ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ (1) ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (1) ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΚΕΡΙ (1) ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΥΨΕΛΕΣ (1) ανακαλύψεις (1) αρρώστιες (1) ασκοσφαίρωση (1) ασφάλεια (1) βαμβακίαση πεύκου (1) βασιλισσοκελιά (1) βιολογική μελισσοκομία (1) βιοποικιλοτητα και απειλές (1) γλυκά (1) διατροφικά σκάνδαλα (1) εγκλωβισμός βασίλισσας (1) εκθέσεις-συνέδρια (1) εκλογές (1) εντατική γεωρία (1) εξ (1) επίκαιρα (1) εργαστήριο μελισσοκομικό (1) η μελισσοκομία (1) η παριζιάνικη κυψέλη (1) καθαρισμός εργαλείων (1) καυσιμο νερό (1) κινηματογράφος (1) κυψέλη επίδειξης Οντάριο (1) κυψελίδιο (1) κόψιμο μελισσιού (1) μέλισσα και περιβάλλον (1) μήνας του μέλιτος (1) μελισσοκομική ορολογία (1) μελισσοκομική χλωρίδα (1) μελισσοφάγος (1) μελιτογόνα έντομα (1) μελόκρασο (1) μικρό εργαστήρι της μέλισσας (1) μινιμαλιστική κυψέλη (1) μοντέλο πρόγνωσης μελιτοεκκρίσεων (1) μύγες και μέλι (1) νέοι μελισσοκόμοι (1) νομαδική κυψέλη (1) νοσεμίαση (1) ο επιγειος παράδεισος (1) οι τροφοδότες μου (1) οικονομία (1) παράσιτα (1) πελίτι (1) πλαστική κυψέλη beehive (1) πλαστική κυψέλη Τεκνοσέτ (1) ποιότητα (1) προιόντα κυψέλης (1) σερσένι (1) σκαθάρι (1) συνταγές με μέλι (1) συνταγή ζαχαροζύμαρου (1) σφήκα (1) σύστημα Αριστέας (1) τα προϊόντα της μέλισσας (1) ταυτοποίηση (1) τιμοκατάλογος Ελληνικός (1) το εργαστήριο μου (1) τσιμεντένια κυψέλη:Μέλοικος (1) φαρμακείο σπιτιού (1) φουτουριστική κυψέλη (1) φυσική καλλιέργεια (1) φωτογραφία (1)

Η ευτυχία του να είσαι Έλληνας και η δυστυχία του να μην είσαι

Η ευτυχία του να είσαι Έλληνας και η δυστυχία του να μην είσαι
κάντε κλίκ για ανάγνωση του πλήρους έργου