Η επίσημη παρουσίαση του «Ελληνικού Σήματος» για την θωράκιση των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014, στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, από τον αρμόδιο Υφυπουργό Γεράσιμο Γιακουμάτο, τον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Στέφανο Κομνηνό, εκπροσώπους φορέων, επιμελητηρίων και επιχειρήσεων.
Ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Γεράσιμος Γιακουμάτος, κατά την εκδήλωση παρουσίασης του «Ελληνικού Σήματος» μεταξύ άλλων σημείωσε ότι «μια εκκρεμότητα που χρόνιζε από το 2012 γίνεται πραγματικότητα και πλέον τα ελληνικά προϊόντα αποκτούν αναγνωρίσιμη εθνική σφραγίδα ποιότητας για τις διεθνείς αλλά και την εγχώρια αγορά. Έτσι τα ελληνικά προϊόντα θωρακίζονται αποτρέποντας σε όσους προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν την ανώτερη ποιότητα και αποκτούν την δυνατότητα να έχουν ένα επιπρόσθετο «διαβατήριο» με το οποίο θα ταξιδεύουν στην παγκόσμια αγορά…» .
Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Στέφανος Κομνηνός από την πλευρά του, σημείωσε ότι «το Σήμα Ελληνικότητας Προϊόντων και Υπηρεσιών είναι επιτέλους μια πραγματικότητα. Κάθε κλάδος που επιθυμεί τη χρήση του Σήματος, καλείται να υποβάλει το αίτημα του στην Επιτροπή Σήματος εδώ στη ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, ώστε να ετοιμαστεί ο σχετικός Κανονισμός Απονομής που θα περιλαμβάνει τα κριτήρια αλλά και τον μηχανισμό απονομής» προσθέτοντας πως «ήδη το «Ελληνικό Σήμα» βρίσκεται πια στη διάθεση των επιχειρήσεων που παράγουν στη χώρα μας αλλά και των καταναλωτών σε όλον τον κόσμο που επιλέγουν την ελληνική γή, τα ελληνικά χέρια και το ελληνικό μυαλό. Τις επόμενες ημέρες ξεκινάει η απονομή του, στα αλκοολούχα από το Γενικό Χημείο του Κράτους και στα γαλακτοκομικά προϊόντα από τον ΕΛΓΟ Δήμητρα.
Οι εκπρόσωποι της εταιρίας διαφήμισης- επικοινωνίας και προβολής Milk Branding Professionals κ. Γιώργος Αναστασιάδης και Λεώνη Γιαγδζογλου παρουσίασαν και ανέλυσαν την δημιουργική φιλοσοφία του «Ελληνικού Σήματος».
«H εταιρική μας αποστολή ορίζει ως κύριο λόγο της ύπαρξής μας τη δημιουργία ισχυρών ελληνικών brands. Ήταν αυτονόητη λοιπόν η θετική ανταπόκρισή μας σε μια προσπάθεια που θα τα ενισχύσει περαιτέρω» είπαν οι εκπρόσωποι της Μilk και συνέχισαν:
«Οι πρωταρχικοί στόχοι του σχεδιασμού του Ελληνικού Σήματος ήταν το σήμα
• να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ελληνικά προϊόντα ή υπηρεσίες κάθε τύπου,
• να είναι διακριτό, κατανοητό και αποδεκτό από κοινά πολλών διαφορετικών προφίλ,
• να μπορεί να εφαρμοστεί σωστά σε διαφορετικά υλικά, μεγέθη και τρόπους εκτύπωσης, και
• να μην αντίκειται στους κανόνες ανταγωνισμού – δηλαδή να μην αποτελεί προτροπή αγοράς ή να προσδίδει άλλα χαρακτηριστικά υπεροχής και ποιότητας.
Το Σήμα που δημιουργήθηκε έχει άμεσες αναφορές στη σημαία μας και ιδιαίτερο σχήμα ώστε να είναι κατανοητό και αναγνωρίσιμο με την πρώτη ματιά και να εντυπώνεται στο μυαλό χωρίς να αφήνει την παραμικρή αμφιβολία για την ελληνική προέλευση του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Σε δεύτερη ανάγνωση διακρίνεται εύκολα μια μορφή καρδιάς που “μιλάει” στο θυμικό του Έλληνα καταναλωτή η οποία είναι επαρκώς στιλιζαρισμένη ώστε να εξασφαλίζεται η διάκριση από άλλα παρόμοια σχέδια.
Η συμμετρία και η χρωματική ισορροπία του άσπρου και του γαλάζιου εξασφαλίζει αμέτρητες δυνατότητες εφαρμογής του Σήματος σε διάφορα μεγέθη και ποικίλες μορφές εκτυπώσεων, με τρόπο που σε όλες ανεξαιρέτως τις εφαρμογές αναδεικνύεται, χωρίς τη παραμικρή απώλεια, η εκφραστική του δύναμη.
Ευχόμαστε το Ελληνικό Σήμα να συνεισφέρει επιτυχώς στην πορεία ανάπτυξής των ελληνικών brands σε Ελλάδα και εξωτερικό»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου