Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Η ευτυχία του να είσαι Έλληνας-κύριο μέρος Δ-

Κεφάλαιο Β.   Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ                        

105.
Οι άλλοι λαοί έχουν θεσμούς. Τους περισσότερους τους δημιούργησαν οι Έλληνες , λίγους από αυτούς αφέθηκαν ήσυχοι να τους χαρούν οι ίδιοι μέχρι σήμερα.
Το διεθνές κατεστημένο δείχνει έτσι την ευγνωμοσύνη του με τους εδώ εγκάθετους πρεσβευτές των κακώς εννοουμένων συμφερόντων τους μας έχουν γίνει κακό σπυρί.
Κακώς δεν έχουν τιμωρηθεί όπως τους αξίζει ώστε να τους τσούζει η ανάμνηση και μόνο.

106.
Το Ελληνικό κατεστημένο μόνο Ελληνικό δεν είναι.
Είναι αμερικανικό, αγγλικό, γερμανικό, γαλλικό, ιταλικό, ρωσικό ισραηλινό, τουρκικό, και πολλά άλλα.
Το παρήγορο είναι πως ένα σώμα που έχει τόσα παράσιτα κι αντέχει έχει φοβερή ρώμη και αντοχή.
Εκφράζεται όντως σε τρείς τομείς: γεροντοκρατία, γραφειοκρατία, μητριαρχία.

107.
Στην Ελλάδα λειτουργούν τρείς τάσεις αξιοκρατίας, όταν δεν το κάνουν οδηγούν σε αναξιοκρατία.

Α. Η σοφία που προκύπτει από την εμπειρία προηγείται της ορμητικότητας της νεότητας στην ειρήνη και στο πόλεμο.

Αυτό δεν σημαίνει ότι οι γέροντες δικαιούνται να προηγούνται ανεξαρτήτως  γνώσης, ωριμότητας, εμπειρίας, σοφίας και κυρίως ακεραιότητας.

Αυτή είναι η πρώτη στρέβλωση αναξιοκρατίας.
Όλοι αυτοί που δωροδοκούνταν από νέοι έμαθαν καλά το μάθημα και για τούτο ως  έμπειροι εγκάθετοι [των εχόντων συμφέρον από τη διαφθορά] λειτουργούν εναντίον μας.
Για να μη φεύγει το δάκτυλο από το μέλι βάζουν και τα παιδιά, τα εγγόνια, τα δισέγγονα τους ώστε να παρασιτούν οικογενειακώς.
Οι άξιοι δεν έχουν ανάγκη πιστοποιητικών οικογενειακής προέλευσης και η γνώση έτσι κι αλλιώς μπορεί να διοχετευθεί από τους παλιότερους στους νεώτερους.
Άρα η οικογενειοκρατία πρέπει να σπάσει άμεσα πάση θυσία.


Β. Οι άνθρωποι είναι ίσοι απέναντι ο ένας στον άλλο στα πλαίσια μιας κοινωνίας δικαιοσύνης και έννομης τάξης, αν και είναι εντελώς ανόμοιοι ο καθένας σε σχέση με τον άλλο στη φύση του σε όλα τα επίπεδα.


Η φύση αλλάζει εξελίσσεται αλλά γενικά στην Ελληνική ιστορία υπάρχουν κάποιες νοοτροπίες :
Οι γυναίκες προηγούνται σε υποθέσεις του οίκου ακόμη και με την ευρύτερη του όρου έννοια.
Οι άνδρες προηγούνται σε υποθέσεις ρώμης, δύναμης αποφασιστικότητας και ορμητικότητας  αλλά και ψυχραιμίας και ορθολογισμού.
Αυτές οι αρχές ισορροπούν μέσω της διάκρισης αφού προφανώς υπάρχουν και εξαιρέσεις προσωπικές αλλά και μεταστροφές της κοινωνίας [ή και της  φύσης] που εκπαιδεύει αναλόγως τα πρόσωπα ανεξαρτήτως φύλλου, ηλικίας ή άλλου χαρακτηριστικού.


Η αντρική και η γυναικεία φύση αλληλοσυμπληρώνονται. Καμία δεν είναι ανώτερη γενικά, αλλά και οι δύο είναι ανώτερες και κατώτερες σε κάποια χαρακτηριστικά.

Οφείλει το άτομο να βρίσκει τις ιδιαίτερες ικανότητες του και να τις μεγιστοποιεί  καθώς και τα ελαττώματα του και να τα περιορίζει.
Το κράτος οφείλει να εκμεταλλεύεται αυτές τις ικανότητες των πολιτών στο έπακρο προς όφελος του συνόλου, και μάλιστα να τις υποβοηθάει.

Από την αρχαιότητα ο Ελληνικός πολιτισμός θεωρεί τις γυναίκες ανώτερες στα θέματα του οίκου με την στενή του όρου έννοια, κι εκμεταλλεύεται αυτές τις ιδιαίτερες δημιουργικές ικανότητες για τούτο τις θεωρούσε ιδανικές για θέματα διοίκησης και οργάνωσης του σπιτιού.

Τις θεωρούσε όμως ακατάλληλες για υποθέσεις που απαιτούσαν χαρακτηριστικά στα οποία η φύση ευνοεί το αντρικό φύλλο όπως στον πόλεμο για παράδειγμα. Αυτά που ίσχυαν τότε είχαν σαν αποτέλεσμα διακρίσεις που στηρίζονταν στην έντονη διαφορά συνεισφοράς σε τομείς κρίσιμους.
Βέβαια με τη τεχνολογία αυτό έχει ήδη καταρριφθεί αφού οι συνθήκες του πολέμου άλλαξαν όπως και σε όλους τους άλλους τομείς της κοινωνίας.
Παρόλα αυτά οι  Ελληνίδες  παραμένουν υποδεέστερες στην συνεισφορά τους έναντι των αντρών όπως στο στρατό, γεγονός που θα μπορούσε να ευνοεί τις διακρίσεις ακόμη.
Είμαστε άνισοι έναντι του νόμου, κι εκεί όπου οι νέοι χάνουν ενάμιση χρόνο από τη σταδιοδρομία τους για να εκπαιδευτούν στο στρατό, οι νέες πιάνουν τις θέσεις εργασίας με ένα προβάδισμα ενάμιση χρόνου.
Ξεκινούν δηλαδή με προβάδισμα στον εργασιακό στίβο.
Κατά τα άλλα μιλούν ακόμη για ισότητα.

Μιλάνε πολλοί και δικαίως για την υπερβολή της Ελληνίδας μάνας, δεν ακούω όμως τίποτε για την υπερβολή του Έλληνα πατέρα ειδικά για την κόρη.
Υπάρχει μεγάλη ένταση συναισθημάτων στην ελληνική οικογένεια και καλώς, αφού αντισταθμίζει όλες τις υπερβολικές αντιξοότητες με περισσή στοργή και αγάπη.


Γ. Το κράτος επιβάλλεται όλων.
Αυτό δεν σημαίνει ότι επιβάλλεται μόνο δια της ρώμης που εξορισμού του δίνουν όλη η δομή του, οι νόμοι  αλλά και οι πολίτες.
Η δικαιοσύνη και η τάξη είναι αυτή που νομιμοποιεί το κράτος.

Όλη η διάρθρωση του κράτους απαρτίζεται από ξεκάθαρες διαδικασίες, που ευνοούν την λογική οργάνωση , που προάγει παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα σε όλους τους τομείς με σκοπό τη ποιότητα ζωής των πολιτών στο σύνολο τους.
Αυτές οι διαδικασίες διενεργούνται και ελέγχονται μέσω ενός συστήματος που ονομάζεται γραφειοκρατία και είναι σύστημα διασφάλισης της ποιότητας-καταλληλότητας- και της ποσότητας -πληρότητας-των στόχων.

Αν όμως παρατηρούμε έλλειψη παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας σημαίνει ότι η γραφειοκρατία δεν λειτουργεί σωστά, είτε λειτουργεί ελλιπώς, είτε καθ' υπερβολή..

Οι μόνοι λόγοι για τους οποίους μπορεί να συμβεί αυτό είναι ότι οι επιλογές -οι στόχοι- των ανθρώπων ή οι διαδικασίες-τα μέσα- είναι λανθασμένες  άρα λόγω  άθελης αστοχίας ή λόγω ηθελημένης ευστοχίας σε στόχους μη κοινωφελείς.
Αν επρόκειτο για αστοχίες θα είχαν διορθωθεί, αφού αυτό σημαίνει οργανώνω και διοικώ.
Άρα πρόκειται όχι για αστοχία αλλά για ευστοχία κακής προαίρεσης που απαίτησε χρόνο χρήμα γνώση και πολύ κακουργία.

Η συμμετοχή σε αυτό το έγκλημα  των διοικητών και οργανωτών του κράτους της Ελλάδας  είναι ο μόνος τρόπος για να διαιωνίζεται η κατάσταση αυτή.

Για τούτο ο θετικός όρος γραφειοκρατία έχει πάρει στις μέρες μας αρνητική χροιά ως έκφραση ενός κράτους αδικίας παρανομίας και ανομίας ενός κράτους δυνάστη κι όχι υπηρέτη. Ενός τρόπου διάχυσης των μεγάλων ευθυνών σε τεράστιο πλήθος ανθρώπων ώστε να μένουν ατιμώρητοι οι απατεώνες.

Το καθεστώς αυτό θα καταργηθεί και θα ξαναχτιστεί εκ του μηδενός. Είναι καθεστώς που βρωμάει από τη κορυφή και οφείλεται στο ότι δρα ανεξέλεγκτα με καιροσκοπισμό ψέματα και απάτες.
Είναι στη φύση του ανθρώπου να τα πράττει αυτά, άρα πρέπει να τεθούν όρια στενά και αποτρεπτικά.
Επειδή η απόλυτη έλλειψη του κράτους δημιουργεί σοβαρότατα προβλήματα [ας είναι προβληματικό το κράτος  έχοντας υπερβολική γραφειοκρατία] θα δημιουργηθούν παράλληλες δομές για να στηρίξουν το κάθε φορά τμήμα που αντικαθίσταται από υγιείς ανεξάρτητες δομές, σαν δομή που στηρίζει τη λειψή δομή και παίρνει τη θέση της .
Θα έλεγα πως μοιάζει με τις σκαλωσιές που βάζουμε στις οικοδομές για να αφαιρέσουμε την ελαττωματική κολώνα αντικαθιστώντας τη με μια νέα. Ανθεκτικές ευέλικτες και ευμετάβλητες κατά βούληση δομές.

Πρέπει να κορφολογεί ο λαός την ηγεσία συχνά πυκνά, ώστε αυτή να μην προλαβαίνει να διαβρωθεί ακολουθώντας το νόμο περί της εντροπίας.
Επίσης απαιτείται να την αντικαθιστά με άξια ηγεσία, που θα δίνει εξετάσεις μέσω του προγράμματος της και θα ελέγχεται  με βάση το πρόγραμμα της  αυτό.
Θα ελέγχεται από θεσμό πιστότητας εφαρμογής του προεκλογικού της προγράμματος και διαφάνειας για τον τρόπο υλοποίησης .
Στον ελεγκτικό αυτό θεσμό θα προΐσταται ο πρόεδρος της δημοκρατίας που δεν θα εκλέγεται από πολιτικούς αλλά από δικαστικούς που ρόλος του θα είναι να ελέγχει τη ποιότητα της παραγόμενης πολιτικής την αποτελεσματικότητα της διοίκησης στη οργάνωση του κράτους πάντα με βάση το πρόγραμμα: Αν τήρησε δηλαδή το συμβόλαιο της με το λαό. Διοργανώνοντας μια πολιτική δίκη στο πέρας της θητείας κάθε κυβέρνησης όπου θα γίνεται απολογισμός και άμεσα καταλογισμός ευσήμων ή ποινών.



108.
Το κράτος είναι η θεραπεία όλων των προβλημάτων των κοινωνιών με οργανωμένο  και μαζικό τρόπο.
Στην Ελλάδα πιστεύουμε ότι το κράτος πρέπει να υπηρετεί όχι να ποδηγετεί για τούτο όταν καταντά άδικο το γράφουμε στα παλιότερα των υποδημάτων μας, απλά το αγνοούμε μέχρι να συγκρουστούμε.

109.
Οι Έλληνες εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν το κράτος τους ως ένα άδικο και παράλογο κατασκεύασμα. Έχουν δίκιο και μπράβο τους γιατί ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα.


ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
110.
Το μεγάλο κεφάλαιο βλέπει τη χώρα μας σαν μια μικρή υποσημείωση αλλά έχει το Ελληνικό έθνος ως αντίπαλο δέος αφού είναι η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομικά δύναμη παγκοσμίως.
 Δεν έχουν τα κράτη το πλούτο αλλά τα έθνη. Είναι γνωστό ότι το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα.
Τα κράτη απλά τον διαχειρίζονται εφόσον είναι στη ζώνη επιρροής τους.
Το Ελληνικό έθνος είναι το πιο πλούσιο μετά το εβραϊκό.
Η Ελλάδα και το Ισραήλ παραμένουν απλές υποσημειώσεις για το μεγάλο κεφάλαιο δυο λαοί της διασποράς ταλαιπωρημένοι και ανθεκτικότατοι .

111.
Η οικονομία του Ελληνισμού είναι κάτι διαφορετικό από την οικονομία του Ελληνικού κρατιδίου.
Ο ίδιος ο Ελληνισμός είναι κάτι διαφορετικό από το κράτος Ελλάδα.
Η Ελλάδα καταρχήν είναι ότι απέμεινε -μετά από μια σειρά πολέμων- από την πατρίδα του Ελληνισμού που καταρχήν περιλαμβάνει τη μικρά Ασία, τη βόρειο Ήπειρο, την ανατολική Θράκη.
Ο πληθυσμός της Ελλάδας είναι περί τα δέκα εκατομμύρια και συρρικνώνεται  ενώ του Ελληνισμού περί τα πενήντα σε όλο το  κόσμο.
Ίδια οικονομική επιφάνεια έχουν οι Έλληνες της Αμερικής ή της Αυστραλίας ή της Ευρώπης με τους Έλληνες της Ελλάδος;

112.
Όλα τα κράτη του κόσμου διαθέτουν παράσιτα.
Εμείς εδώ τώρα τα καλοταΐζουμε τα παράσιτα μας λόγω των τεράστιων αναγκών σε στρατιωτικές δαπάνες.
Εξαιτίας των γεωπολιτικών συνθηκών η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα σε όλο το κόσμο σε αναλογία δαπανών στρατιωτικής εξοπλισμών άμυνας ανά κάτοικο.
Η μικρή Ελλάδα είναι και θα παραμείνει οπλισμένη σαν σκορπιός.
Αλλά μόνο αν παράγει μόνη της τα όπλα της δεν θα έχει νόημα η μίζα για την αγορά τους από άλλους.
Είναι οι σύμμαχοι μας Αμερικάνοι Άγγλοι Γερμανοί Γάλλοι Ιταλοί και τα τσιράκια τους που πηγαινοέρχονται με δωράκια για κείνους που στήνουν τις αντλίες για να μας ρουφάνε το αίμα.
Το ίδιο κάνουν και στα κουτορνίθια γύρω μας.

113.
Οι κλασσικοί Έλληνες καπιταλιστές της Ελλάδος είναι δακτυλοδεικτούμενοι σαν ήρωες ή σαν καρικατούρες επιχειρηματία.
Επιχειρηματίες δεν είναι αυτοί που ζουν σε βάρος των συμπολιτών τους δια της πλαγίας οδού. Ούτε αυτοί που λειτουργούν πάντοτε σαν παράσιτα εμποδίζοντας τους σωστούς και τους άξιους να λειτουργήσουν έτσι αυτοί αυτοεξορίστηκαν για να μπορούν να λειτουργήσουν ορθά.
Επιχειρηματίες είναι αυτοί που καταφέρνουν να δημιουργήσουν ακόμη και σε ένα περιβάλλον με ατελείωτες αντιξοότητες ανομία παρανομία και πολυνομία.
Μόνο κάτι τοξικά παράσιτα μπορούν να ευνοούνται σε ένα τέτοιο περιβάλλον.
Οι Έλληνες επιχειρηματίες λειτούργησαν πάντα ή σαν ήρωες ή σαν εφιάλτες.
Οι πρώτοι διαπρέπουν στο κόσμο, οι δεύτεροι "διαπρέπουν" στην Ελλάδα.
Διαθέτουν δίκτυο παραπετάσματος καπνού: κανάλια, εφημερίδες, περιοδικά,
Δίκτυο άντλησης πόρων από μεγάλα έργα: κατασκευαστικές,  πλοία , διυλιστήρια, εμπόριο στρατιωτικών συστημάτων, αντιπροσωπείες ξένων πολυεθνικών. φιλανθρωπικά ιδρύματα και οργανισμούς
Οι προδοσίες δεν μένουν αναπάντητες, ευτυχώς τους γνωρίζουν όλοι.
Θα πληρωθούν όπως οι δοσίλογοι της κατοχής, όπως οι αλλοτινοί εφιάλτες.


114

Το ελληνικό κεφάλαιο είναι εκτός Ελλάδος.

115.
Ο χειρότερος καπιταλισμός είναι των πολυεθνικών, απρόσωπος και αλύπητος.
Αυτός στην Ελλάδα είναι ξενόφερτος αλλά κρατάει γερά.

116.
Οι ελληνικές επιχειρήσεις είναι βασικά οικογενειακές. Μεγάλες ή μικρές


117.
Ρωμαίικη οργάνωση και διοίκηση: κακό χωριό τα λίγα σπίτια.
Όλοι τα κάνουν όλα άρα κουτσά στραβά όλοι  ξέρουν  λίγο από όλα.
Πολυπραγμοσύνη σημαίνει εύρος γνώσεων ίσως με μικρό βάθος αλλά σφαιρική άποψη των πραγμάτων.

118.
Ο καταναλωτισμός στην Ελλάδα μεγάλος έρωτας που δεν κατέληξε σε γάμο λόγω ασυμφωνίας χαρακτήρων.


ΠΑΙΔΕΙΑ
119.
Η Ελληνική παιδεία: μαζική εκπαίδευση σε σχολεία όπου μεγαλουργούν οι δάσκαλοι και οι μαθητές ως άλλοι ήρωες λόγω έλλειψης υποστήριξης και απίθανων αντιξοοτήτων.

120.
Η υπέρβαση του προβλήματος της λειτουργικότητας του σχολείου τώρα είναι η ύπαρξη προσωπικοτήτων που φτιάχνουν προσωπικότητες ανεξαρτήτως υποδομών.
Καλοί δάσκαλοι υπάρχουν για τούτο και υπάρχουν εξαιρετικοί μαθητές.
Όχι λόγω συστήματος, δεν λέμε πως το σύστημα δεν κάνει απολύτως τίποτε αλλά δεν αρκεί. Αν τώρα διορθωθεί και το σύστημα τότε η ομάδα θα πετάει.
Το σχολείο υστερεί σε στόχους, σε μέσα και σε κίνητρα. Τα μέσα είναι θέμα χρημάτων και κάποια στιγμή θα είναι επαρκή όμως οι στόχοι και τα κίνητρα έχουν κάνουν με την απλή κοινή λογική οργάνωσης και διαχείρισης των πόρων.

121.
Όσο οι διδάσκοντες παραμένουν χωρίς υποστήριξη ουσίας με άθλια βιβλία και προγράμματα σπουδών μόνο προσωπικότητες θα φτιάχνουν.
Η παιδεία όμως είναι όχι μόνο κρίση αλλά και μάθηση  όχι μόνο μόρφωση αλλά και εκπαίδευση σε βάθος και εύρος , γνώση και εξειδίκευση στη πράξη και βέβαια επαγγελματική πείρα απο μικρή ηλικία.

122.
Οι καθηγητές τρέμουν τα φοβερά Ελληνόπουλα. Σε όλο το κόσμο οι καλοί καθηγητές τρέμουν τους άριστους μαθητές οι υπόλοιποι απλά αδιαφορούν. Παντού το καλό φοβάται το καλύτερο, το δυνατό, το ελπιδοφόρο, αλλά και χαίρεται για αυτό.

123.
Η αρχή στην οποία στηρίχτηκε η σύγχρονη Ελληνική παιδεία ήταν και είναι ο ελληνοχριστιανικός πολιτισμός .
Το άνθος του χριστιανικού πολιτισμού στο ρωμαλέο και πανάρχαιο κορμό του Ελληνικού πνεύματος και ήθους.
Η αρχή της πίστεως της αγάπης της ελπίδας όχι τυφλής αλλά με χάρη και πειθώ με έρευνα και γνώση με ελληνικό υπόβαθρο.


ΘΡΗΣΚΕΙΑ
124.
Άλλοι λαοί έχουν θρησκεία εμείς έχουμε ιερά και όσια έχουμε ιερείς και τράγους.
"Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά ο παπάς κάνει τα ράσα"
''αν είσαι και παπάς με την αράδα σου θα πας''

125.
Η μεγάλη σύγκρουση του πνεύματος με το παπαδαριό της Ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας οι αφορισμοί του Ροΐδη του Λασκαράτου.
Δεν είναι δουλειά της εκκλησίας να στέλνει κατάρες, αντιθέτως είναι δουλειά των τράγων όπου θίγεται το μαγαζί και η τσέπη τους.

Η πραγματική εκκλησία καταδίκασε και κατήργησε τους αφορισμούς. Πράγμα που σημαίνει ότι η κατάρα γυρίζει σε κείνους τους τράγους που άδικα την έστειλαν.

Ο Καζαντζάκης  όλως παραδόξως λόγω τράγου τη γλύτωσε και δεν αφορίστηκε αφού ήταν τέκτονας όπως και ο αρχιεπίσκοπος Αθηναγόρας, κι ως γνωστόν κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει.
Και οι τρείς τους όμως δεινοπάθησαν άγρια με το παπαδαριό.

126.
Τον αιώνα που πέρασε η Ελληνική εκκλησία διαφύλαξε τα ιερά και τα όσια της φυλής διέδωσε και διέσωσε τον Ελληνισμό καταρχήν στις καρδιές των Ελληνόπουλων που έμαθαν να διαβάζουν αρχαία Ελληνικά από το ψαλτήρι.
Μιλάω πάντοτε για τους ιερείς, οι τράγοι έπαιξαν άλλους ρόλους είχαν πάντοτε πολλούς κυρίους πάντοτε καλοπληρωτές, ποτέ όμως κάποιον που δεν είχε ούτε ρούχο να φορέσει και το κυριότερο ήταν εσταυρωμένος.
Για τούτο ο κόσμος έχει στο μυαλό και τη καρδιά του τους ιερείς  και στο φτύσιμο το παπαδαριό.


ΚΟΙΝΩΝΙΑ
127.
Στατιστικά στοιχεία του Ελληνισμού.
Οι Έλληνες σε όλο το κόσμο είναι περίπου πενήντα εκατομμύρια.
Στην Ελλάδα είναι μόνο δέκα.
Υπάρχουν Έλληνες σε κάθε χώρα του κόσμου.
Η Ελλάδα είναι απλά ένα πανέμορφο τοπίο με τόσο όμορφο κόσμο που τον εκμεταλλεύονται διάφορες δυνάμεις και που επιχειρούν παντοιοτρόπως  να τον αφήσουν αν είναι δυνατό χωρίς πατρίδα.

128.
Το καλύτερο που μπορεί κανείς να πει για την αστική τάξη στη Ελλάδα είναι πως τώρα πια είναι ανύπαρκτη ευτυχώς.
Έτσι έχουν ξεχωρίσει μόνοι τους οι αθώοι από τους ενόχους, τα θύματα από τους θύτες.
Πράγμα που ήταν εξαιρετικά δύσκολο στην Ελληνική κοινωνία ανέκαθεν που ο πλούσιος με το φτωχό απείχαν ελάχιστα.

129.
Οι 'Ελληνες ευγενείς είναι στην ουσία όπως πάντοτε οι άριστοι, νοικοκυραίοι από καλή οικογένεια και εστία: με μόρφωση, ήθος, δράση και εξαιρετική  παράδοση δηλαδή συνέχεια σε βάθος χρόνου και μονιμότητα σε τόπο.
Συνήθως στρατιωτικοί, επιστήμονες, δάσκαλοι, καλλιτέχνες, έμποροι, ναυτικοί.
Γλυτώσαμε από τους "Ευγενείς" που δεν γνωρίσαμε και χαρήκαμε τους ευγενείς που γνωρίζουμε.

130.
Η δεινοπάθειες δεν επέτρεψαν ούτε βιομηχανικές επαναστάσεις ούτε ανάπτυξη κοινωνικών τάξεων.
Ευτυχώς πηδήξαμε τα επώδυνα στάδια της απόλυτης αποκτήνωσης, της βεβήλωσης του περιβάλλοντος τεχνητού και φυσικού.
Ευτυχώς δεν γνωρίσαμε σοβαρή μόλυνση του περιβάλλοντος αλλά και ταξική διαφοροποίηση στη κοινωνία μέσα σε αυτό το συνονθύλευμα, η αστική τάξη υπήρξε απολύτως αδιευκρίνιστη σαν ανύπαρκτη.
Μάθαμε λοιπόν ότι όλοι μπορούν να φτάσουν στη κορυφή κι αυτό μας άρεσε πολύ.
Μετά βέβαια διαπιστώναμε ότι η κορυφή ήταν πιασμένη από τους Εφιάλτες της κρυφής αστικής τάξης.

131.
Οι αστικοποιημένοι άνθρωποι υπήρξαν λυπηρό φαινόμενο επειδή αποκόπηκαν από την ύπαιθρο και τη παραδοσιακή σύνδεση τους με τη φύση κι έτσι έχασαν τον αυθεντικό τρόπο ζωής των ελλήνων.
Ευτυχώς τελευταία λόγω συγκυριών αυτό ξανά αλλάζει κι έτσι οι αστικοποιημένοι μαλθακοί και μορφωμένοι θα γίνουν μορφωμένοι αγρότες, ψαράδες, παραγωγοί, και θα διαχυθεί η μόρφωση εκεί που ήταν άγνωστη.

132.
Ο αστικοποιημένος άνθρωπος ζει εγκλωβισμένος σε ένα τεχνητό περιβάλλον.
Δεν μπορεί  να χρησιμοποιήσει τη παραδοσιακή γλώσσα έκφρασης.
Έτσι δεν ξέρει πως να χαρεί, να γλεντήσει, να κλάψει, να εκφραστεί.
Χρησιμοποιεί έτσι ξένα πρότυπα έκφρασης που τα προσαρμόζει.
Αλλοιώνεται ο τρόπος έκφρασης, ο αστικοποιημένος άνθρωπος μένει κενός έκφρασης και ευάλωτος στη διάβρωση και την αδιαφορία ή δημιουργεί νέα ενδιαφέροντα πρότυπα σύγχρονα που εκφράζουν και αυτόν και άλλους.

133.
Ο τρόπος που αντιμετωπίζει το θάνατο η Ελληνική κοινωνία είναι πάντοτε χαρακτηριστικός.
Στα ίσια σαν κακό κλητήρα.
Η ζωή είναι γλυκιά κι ο χάροντας κακός μαντατοφόρος.

134.
Ακόμη και αντιαισθητικά ακαλαίσθητα φαινόμενα δείχνουν τη σχέση του Έλληνα με το κόσμο.
Ακόμη και στο θάνατο οι Έλληνες θέλουν να είναι άρχοντες έστω και με πολυέλαιους σε νεκροφόρες.

Η ΞΕΝΙΤΙΑ
135.
Οι Έλληνες ξενιτεύονται ή προσπαθούν να αλλάξουν τη χώρα τους.

136.
Η Ελλάδα έχει περισσότερους μετανάστες και πρόσφυγες από κατοίκους.
Το παράδοξο είναι πως αυτό γίνεται και εντός και εκτός αυτής.

137.
Οι Έλληνες πάντα θα γυρεύουν  τη πατρίδα τους σε άλλες χώρες και σε άλλες χώρες τη πατρίδα τους.

ΤΟ ΣΟΪ
       138.
Οι άλλοι λαοί έχουν συγγενείς.
Ο Έλληνας έχει Οικογένεια και Σόι. Η ελληνική οικογένεια είναι σφιχτοδεμένη αλλιώς δεν αντέχει, το ίδιο και το σόι.

      139.
Οι άλλοι λαοί έχουν σχέσεις με τους συγγενείς και την οικογένεια αλλά και αυτοτέλεια.
Ο Έλληνας όχι: είναι ένα με την οικογένεια και χωρίς συγγενείς νιώθει εκτεθειμένος και μάλλον είναι.

140.
Ο Έλληνας έχει το σόι έχει και τη παρέα.
Όταν δεν έχει καλό σόι  ή δεν έχει σόι αποκτάει μεγάλη παρέα.
"Τους συγγενείς δεν τους διαλέγεις τους φίλους ναι".

141
Η παρέα μοιάζει με το σόι είναι μόνιμη: για μια ζωή, απαιτητική: όλοι για έναν κι ένας για όλους, και τόσο κολλητή που γίνεται μέχρι και ενοχλητική: Θα σε βοηθήσει θες δεν θες. Έχει τις ιδιότητες που έχει το καλό σόι.

142.
Όσο το σόι και η παρέα είναι αυθεντικά και θετικά και σωστά λειτουργούν προς τη σωστή κατεύθυνση αλληλεγγύης και δεσίματος.
Μα ακόμη και τυπικά λειτουργούν με θετικό πρόσημο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗΣ

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗΣ
Το φηφιακό βιβλίο για την αριθμητική και τη γεωμετρία

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΘΕΜΑΤΑ

Τα βασικά (36) εργαλεία (33) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ (23) ΒΙΝΤΕΟ (20) έξυπνα κόλπα (18) κυψέλη (16) μελισσοκομική ιστορία (16) ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ (15) ανακοινώσεις (14) αυτοπροστασία (12) ΚΟΦΙΝΕΛΟ (11) SKEP (10) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ (10) το σύστημα μου (10) κατασκευές (9) οδηγίες (9) ΒΑΣΙΛΟΤΡΟΦΙΑ (8) απόψεις (8) ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΚΥΨΕΛΗ (7) Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ (7) ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ (7) Συσκευασίες μελιού (7) βιβλία (7) κυψελη (7) παραδοσιακή μελισσοκομία (7) Μελισσοκομική Πρακτική (6) κυψέλη άμστελ (6) περιβάλλον (6) συσκευασίες (6) το μελισσοκομείο μου (6) Η ΜΕΛΙΣΣΑ ΣΑΝ ΕΜΠΕΥΣΗ (5) ΚΥΨΕΛΗ ΚΟΡΜΟΣ (5) βασιλικός πολτός (5) οικειακή διατροφική αυτάρκεια (5) παράξενα (5) συσκευασία (5) φυσική ζωή (5) 1.ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (4) ΓΥΡΗ (4) Γερμανική μελισσοκομεία (4) Ελληνική σοφία (4) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΑ ΦΥΤΑ (4) ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ (4) ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΑΣ (4) ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (4) αποφθέγματα (4) δράσεις (4) εχθροί της μέλισσας (4) κοινωνία (4) νομικά θέματα (4) πολιτική (4) σκέψεις (4) το εργαστήρι του βασιλοτρόφου (4) ¨ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ (3) ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ (3) ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (3) Ελλάδα (3) ΙΣΤΟΡΙΑ (3) ΚΟΣΜΗΜΑ (3) ΚΥΨΕΛΗ ΠΟΛΗΣ (3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ (3) ΠΡΟΠΟΛΗ (3) Πρόσωπα της Ελληνικής μελισσοκομίας (3) ΤΟΠΙΑ (3) ΦΥΛΕΣ ΜΕΛΙΣΣΩΝ (3) ΧΤΙΣΙΜΟ ΚΗΡΗΘΡΑΣ (3) ανέκδοτο (3) βότανα (3) διεθνώς (3) ιστοσελίδες μελισσοκομίας (3) μεταλλαγμένα (3) μεταφορικό μέσο μελισσοκόμων (3) πλαστική κυψέλη (3) προιόντα (3) TOP BAR (2) ΑΝΑΣΤΟΜΗ ΚΥΨΕΛΗ (2) ΒΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ (2) ΒΟΤΑΝΑ (2) ΓΕΩΡΓΙΑ (2) ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ (2) Δημήτρης Καρακούσης (2) ΕΚΘΕΣΕΙΣ (2) ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ (2) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΡΟΦΗΣ (2) ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ (2) ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ ΜΕΛΙΣΣΩΝ (2) ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ (2) ΕΞΥΠΝΑ ΚΟΛΠΑ (2) Ηλεκτρονικό κατάστημα (2) Ημερολόγιο εμπειριών (2) ΚΗΦΗΝΑΣ (2) ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ (2) Λευκάδα (2) ΜΕΛΙΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ (2) ΜΕΛΙΣΣΟΚΕΡΙ (2) Μύθοι Αισώπου (2) ΝΟΜΑΔΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ (2) ΟΙΚΙΑΚΗ ΚΥΨΕΛΗ (2) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ (2) ΠΑΤΡΙΔΟΓΝΩΣΙΑ (2) ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (2) ΠΡΩΤΟΓΟΝΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ (2) Πρόσωπα (2) Πρόσωπα της διεθνούς μελισσοκομίας (2) ΣΥΡΜΑΤΩΜΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ (2) ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (2) ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ (2) ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ (2) αλυσοπρίονο (2) βαρρόα (2) βιολογία (2) δηλητήριο μέλισσας (2) διαγωνισμοί (2) ενεργειακή αυτάρκεια (2) ενημέρωση (2) επιστήμη (2) ετήσιος απολογισμός (2) ευτράπελα (2) η μέλισσα (2) ιδιοκατασκευές (2) κοφίνια (2) κυψέλες (2) κυψέλη Αργώ (2) κυψέλη ανάστομη-τοπ μπαρ- (2) μελισσοκομική επιθεώρηση (2) νομοθεσία μελισσοκομίας (2) πλαστική κυψέλη Νικοτπλαστ (2) προμηθευτές (2) στατιστικά στοιχεία (2) τα προϊόντα μου (2) τιμές (2) τρύγος (2) υδρόμελο (2) φυλές μέλισσας (2) φυτά (2) Aσθένειες του μελισσιού (1) Huber Francois (1) Α (1) ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (1) ΑΓΡΙΑ ΧΟΡΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (1) ΑΓΡΟΤΟΣΠΙΤΟ (1) ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ (1) ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ (1) ΑΝΤΛΙΑ ΚΡΙΟΣ (1) ΑΡΙΣΤΑΙΟΣ (1) ΑΣΦΑΛΕΙΑ (1) ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΚΥΨΕΛΗ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΜΕΛΙΟΥ (1) Αστείο (1) ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΔΙΑΦΥΓΗΣ (1) ΒΑΡΕΛΙ (1) ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ (1) Βαρροική ακαρίαση (1) Γ’ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΥΨΕΛΗΣ (1) ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ (1) ΔΙΕΘΝΩΣ (1) Διατροφή (1) ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ (1) ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΦΕΣΜΟΥ ΣΕ ΚΥΨΕΛΗ (1) ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ (1) ΕΛΙΑ (1) ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ (1) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ (1) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (1) ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΗΜΑ (1) ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ (1) ΕΞΥΠΝΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΚΥΨΕΛΗΣ (1) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΕΙΟ (1) ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΛΙΩΝ ΚΥΨΕΛΩΝ (1) ΕΠΙΛΟΓΗ ΦΥΛΗΣ ΜΕΛΙΣΣΩΝ (1) ΕΡΓΑΤΡΙΑ (1) ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ (1) ΕΧΡ (1) Επικαιρότητα (1) Εργάτης πεύκου (1) ΖΑΧΑΡΟΖΥΜΑΡΟ (1) ΖΟΜΠΥ (1) ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ (1) ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΕΣ ΚΥΨΕΛΕΣ (1) ΖΩΗ ΣΤΗ ΦΥΣΗ (1) Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ (1) Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ (1) Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ (1) Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΜΟΥ (1) ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ (1) ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ (1) ΘΕΡΜΟΚΥΨΕΛΗ ΒΕΕΒΟΧ (1) ΘΥΡΙΔΑ (1) Θερμοβάρ (1) ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ (1) ΚΌΣΜΗΜΑ (1) ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) ΚΕΝΤΡΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΚΕΡΑΛΟΙΦΗ (1) ΚΕΡΙ (1) ΚΗΡΟΓΟΝΟΙ ΑΔΕΝΕΣ (1) ΚΟΤΕΤΣΙ (1) ΚΤΙΣΙΜΟ ΚΟΜΠ (1) ΚΥΨΕΛΗ ΚΤΙΣΤΗ (1) ΚΥΨΕΛΗ ΠΗΛΙΝΗ (1) Κωστας Χαραλάς (1) ΛΙΩΣΙΜΟ ΚΕΡΙΟΥ (1) ΜΑΚΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΒΟΣΚΕΣ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΗΠΟΣ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΒΗΜΑ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΦΟΡΕΙΣ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΙΟΥΛΙΟΥ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΜΑΡΤΙΟΥ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΟΚΤΩΜΒΡΙΟΥ (1) ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ (1) ΜΕΞΙΚΟ (1) ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΚΥΨΕΛΗΣ (1) ΜΥΘΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΗΡΩΕΣ (1) ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (1) Μανίκης (1) Μελίσσια κι άνθρωπος (1) Μελίχρυσος (1) ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΝΤΑΝΤΑΝΤ (1) Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ (1) Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (1) Ο ΧΟΡΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (1) ΟΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΟΡΕΣΤΑΔΑ (1) ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ (1) ΠΑΡΑΣΙΤΑ (1) ΠΗΛΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ (1) ΠΗΛΙΝΗ ΚΥΨΕΛΗ (1) ΠΗΛΙΝΗ ΚΥΨΕΛΗ ΚΑΘΕΤΗ (1) ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΘΕΡΜΟΚΥΨΕΛΗ APIMAYE (1) ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΥΨΈΛΗ (1) ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΥΨΕΛΗ (1) ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΕΚΝΟΣΕΤ (1) ΠΟΣΙΜΟ ΝΕΡΟ (1) ΠΟΤΙΣΤΡΑ ΜΕΛΙΣΣΏΝ ΤΕΚΝΟΣΕΤ (1) ΠΡΟΠΑΛΟΙΦΗ (1) ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ (1) ΠΡΩΤΟΓΟΝΗ ΚΥΨΕΛΗ (1) ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ (1) Περιοδικά μελισσοκομίας (1) ΡΟΛΟΙ (1) ΣΕΡΣΕΛΟΙ (1) ΣΕΡΣΕΝΙΑ (1) ΣΙΚΕΛΙΑ (1) ΣΤΕΝΣΙΛ (1) ΣΤΟΧΟΙ (1) ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (1) ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ (1) ΣΥΝΤΑΓΗ ΒΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ (1) ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΡΟΠΑΛΟΙΦΗΣ (1) ΣΥΣΤΗΜΑ ΖΕΝΤΕΡ (1) ΣΦΗΚΕΣ (1) ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (1) ΤΑΙΝΙΕΣ (1) ΤΑΜΠΕΛΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥ (1) ΤΑΜΠΕΛΙΤΣΑ ΜΕΛΙΣΣΟΚΗΠΟΥ (1) ΤΕΧΝΗΤΗ ΣΜΗΝΟΥΡΓΙΑ-ΚΟΨΙΜΟ ΜΕΛΙΣΣΙΟΥ- (1) ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ (1) ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ (1) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΦΕΣΜΟΥ ΣΕ ΚΥΨΕΛΗ (1) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΦΥΛΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΟ (1) ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΣ (1) ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΑΣ (1) ΥΠΟΔΟΜΗ (1) ΥΨΕΛΙ (1) ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ (1) ΦΙΛΟΤΕΛΙΣΜΟΣ (1) ΦΙΝΛΑΝΔΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ (1) ΦΟΡΗΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ (1) ΦΩΛΙΑ ΠΟΥΛΙΩΝ (1) ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΝΟΜΟ (1) ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΙ (1) ΧΕΙΡΙΣΜΌΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΥ ΦΟΡΤΗΓΟΥ (1) ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ (1) ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (1) ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΚΕΡΙ (1) ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΥΨΕΛΕΣ (1) ανακαλύψεις (1) αρρώστιες (1) ασκοσφαίρωση (1) ασφάλεια (1) βαμβακίαση πεύκου (1) βασιλισσοκελιά (1) βιολογική μελισσοκομία (1) βιοποικιλοτητα και απειλές (1) γλυκά (1) διατροφικά σκάνδαλα (1) εγκλωβισμός βασίλισσας (1) εκθέσεις-συνέδρια (1) εκλογές (1) εντατική γεωρία (1) εξ (1) επίκαιρα (1) εργαστήριο μελισσοκομικό (1) η μελισσοκομία (1) η παριζιάνικη κυψέλη (1) καθαρισμός εργαλείων (1) καυσιμο νερό (1) κινηματογράφος (1) κυψέλη επίδειξης Οντάριο (1) κυψελίδιο (1) κόψιμο μελισσιού (1) μέλισσα και περιβάλλον (1) μήνας του μέλιτος (1) μελισσοκομική ορολογία (1) μελισσοκομική χλωρίδα (1) μελισσοφάγος (1) μελιτογόνα έντομα (1) μελόκρασο (1) μικρό εργαστήρι της μέλισσας (1) μινιμαλιστική κυψέλη (1) μοντέλο πρόγνωσης μελιτοεκκρίσεων (1) μύγες και μέλι (1) νέοι μελισσοκόμοι (1) νομαδική κυψέλη (1) νοσεμίαση (1) ο επιγειος παράδεισος (1) οι τροφοδότες μου (1) οικονομία (1) παράσιτα (1) πελίτι (1) πλαστική κυψέλη beehive (1) πλαστική κυψέλη Τεκνοσέτ (1) ποιότητα (1) προιόντα κυψέλης (1) σερσένι (1) σκαθάρι (1) συνταγές με μέλι (1) συνταγή ζαχαροζύμαρου (1) σφήκα (1) σύστημα Αριστέας (1) τα προϊόντα της μέλισσας (1) ταυτοποίηση (1) τιμοκατάλογος Ελληνικός (1) το εργαστήριο μου (1) τσιμεντένια κυψέλη:Μέλοικος (1) φαρμακείο σπιτιού (1) φουτουριστική κυψέλη (1) φυσική καλλιέργεια (1) φωτογραφία (1)

Η ευτυχία του να είσαι Έλληνας και η δυστυχία του να μην είσαι

Η ευτυχία του να είσαι Έλληνας και η δυστυχία του να μην είσαι
κάντε κλίκ για ανάγνωση του πλήρους έργου