'Ερευνες σε σχέση με το πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το νερό ως καύσιμο έχουν δώσει καρπούς εδώ και μια πενταετία.
Μετά από διασταύρωση και εφαρμογή σε υπάρχοντες κινητήρες διαπιστώθηκε ότι:
Άν σε οποιοδήποτε κινητήρα εσωτερικής καύσης συνδέσουμε στη μπαταρία του τη διάταξη που χρησιμοποιεί το νερό ως πρώτη ύλη- καύσιμο μπορούμε με 1Λίτρο νερού να κάνουμε 1000 χιλιόμετρα.
Αυτό γίνεται αφού μέσω ηλεκτρόλυσης παίρνουμε ατμούς υδρογόνου που δίνουν ένα πολύ πιο καθαρό και δυνατό καύσιμο ακόμη και του φυσικού αερίου αυτά όσον αφορά κινητήρες φτιαγμένους για υδρογόνο.
Όμως το νερό με τη μορφή υδρογόνου καίγεται σε κάθε κινητήρα εσωτερικής καύσης αφήνοντας μηδενικούς ρύπους πράγμα που και το φυσικό αέριο δεν το καταφέρνει σε τέτοιο βαθμό.
Εμάς όμως μας ενδιαφέρει ότι οποιοσδήποτε υπάρχων κινητήρας εσωτερικής καύσης μπορεί πολύ εύκολα να μετατραπεί σε σύγκαυσης υδρογόνου κάνοντας χωρίς καμιά αλλάγή προσθέτοντας μόνο το σύστημα παροχής και ελέγχου του νέου συστήματος κιτ οικονομία που ξεπερνάει το 40% χωρίς δεξαμενές συγκέντρωσης καυσίμου και χωρίς ειδικό καύσιμο μόνο με νερό.
Κυκλοφορούν ήδη στο εμπόριο ακόμη και στην Ελλάδα κιτ μετατροπής αυτοκινήτων μοτοσυκλετών καυστήρων πετρελαίου ή φυσικού αερίου σε υβριδικά υδατοκίνητα.
Προς το παρόν χρησιμοποιούνται επικουρικά και παράλληλα κάνοντας μείωση της τάξης του 40% στα υπάρχοντα οχήματα.Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα οχήματα που έχουν παραχθεί για να καταναλώνουν βενζίνη ή πετρέλαιο ή φυσικό αέριο θέλουν κάποια προσαρμογή σε ρυθμίσεις και απλουστεύσεις αλλά και σε νέα όρια απόδοσης κατα πολύ ανώτερης της υπαρχουσας που οι εταιρείες τους δεν τις κάνουν ακόμη γιατί τα έχουν κάνει πλακάκια με τις πετρελαικές εταιρείες κολοσσούς και γιατί η τεχνολογία καύσης του νερού θα σβήσει οτιδήποτε άλλο υπάρχει λόγω της υπεροχής της
.
Όμως ιδιώτες έλληνες και ξένοι έχουν φτιάξει με ιδιοκαταστευές τα εξαρτήματα που απαιτούνται για να καίνε εκατό τοις εκατό νερό.Απίστευτο;
Κι όμως αληθινό μερικά κράτη όπως η Αμερική χρησιμοποιεί πιλοτικά αυτή τη στιγμή στα οχήματα αστυνομίας και στρατού το σύστημα που σας παρουσιάζουμε για να κάνουν οικονομία και να το εξελίξουν περαιτέρω.
Οπως καταλαβαίνετε η εποχή του πετρελαίου και της βενζίνης όπως και του φυσικού αερίου έχει περάσει στην ιστορία και είναι θέμα χρόνου να γίνει η κυρίαρχη τεχνολογία η καύση ύδατος που υπερέχει από κάθε άποψη.
Πάντως η προπαγάνδα που το θάβει καλά κρατάει και θα δείτε σε άλλη ανάρτηση πως καλύπτεται σε μια θολούρα αμφιβολιών η κατάσταση αυτή.
Τα δεδομενα όμως είναι κόλαφος
Για την παραγωγή Α ποσότητας καυσίμου χρειάζεται τώρα πια μόνο Α/3 κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας η χημική ενέργεια του νερού είναι απίστευτα υψηλή .Κι αυτό με μια διάταξη που φτειάχνει κανείς στο σπίτι του αν θέλει.
'Εχουμε εδώ μια μορφή ενέργειας που αυτοπολλαπλασιάζεται!
ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Ας δούμε μερικές εφαρμογές
Ασ δούμε σε ένα απλό καινούριο αυτοκίνητο η εταιρία ΗΗΟ-PLUS
[που έχει αντιπρόσωπο πώλησης και εφαρμογής του σετ και στην Ελλάδα στην αντιπροσωπεία Φορντ http://kilivridis.car.gr/parts/view/2174265/στη Βέροια εφαρμόζουν το συγκεκριμένο σετάκι που θα δείτε και λειτουργεί εδώ και δύο χρόνια άψογα]
ΔΕΙΤΕ TI ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ
ΑUTOMOBILE-CLUB
Υπάρχει και η εταιρία πώλησης και εφαρμογής ΓΚΡΙΝΠΑΟΥΕΡ
http://www.hho-greenpower.gr/
ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΚΑΥΣΗΣ ΝΕΡΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΑΠΟ ΝΕΡΟ ΜΕ ΑΠΛΉ ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΎ ΦΟΡΤΙΟΥ |
ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΑΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΦΛΕΚΤΟ ΑΛΛΆ ΠΑΡΆΓΕΙ ΥΔΡΟΓΌΝΟ ΠΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΕΝ ΤΗ ΓΕΝΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΚΑΙΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ ΝΕΑΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙ ΤΗ ΚΑΥΣΗ ΣΤΗ ΜΙΞΗ Η ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΧΡΗΣΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ-ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ- |
ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΝΔΕΙΞΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΤΟ ΝΕΡΟ |
ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΣΤΟ ΚΑΡΜΥΡΑΤΕΡ Ή ΣΤΟ ΨΕΚΑΣΜΟ |
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΠΟΤΑΣΣΙΟΥΜ ΥΔΡΟΞΕΙΔΙΟ-9 ΕΥΡΩ ΤΟ ΒΑΖΑΚΙ ΓΙΑ 3000ΧΛΜ- |
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΥΤΟΥ ΝΕΡΟΥ! |
5 σχόλια:
το έχεις δοκιμάσει;
όχι ακόμη
Από ότι μαθαίνω το δοκιμάζουν με επιτυχία 10.000 χρήστες για δυο χρόνια τώρα
Καλησπέρα, το Νερό ΔΕΝ είναι καύσιμο, το Υδρογόνο είναι. Καίγοντας Η2 παίρνεις πίσω μέρος της ενέργειας που έδωσες για την ηλεκτρόλυση του Νερου και την δημιουργία του Η2. Η ηλεκτρόλυση έχει βαθμό απόδοσης και απώλειες. Το ίδιο και η διαδικασία καύσης Η2 σε κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το Νερό ΔΕΝ είναι το νέο πετρέλαιο. Για την χρήση του ηλεκτρολυτικά παραγόμενου Η2 ως πρόσθετου καυσίμου μαζι με βενζίνη ισχύουν άλλα πράγματα. Το Νερό ΔΕΝ είναι ο αντικαταστάτης του πετρελαίου . Ευχαριστώ.
Ευχαριστώ για το σχόλιο σας.Δεν ομιλώ ως ειδικός αυτό που είδα όμως με έπεισε ότι έχετε άδικο και στις δύο περιπτώσεις.
1.Περι υδρογόνου
2. περι νερού.
Εξηγούμαι: Το υδρογόνο είναι γνωστό καύσιμο από παλιά, υψηλής θερμιδικής αξίας κατά πολύ ανώτερο πετρελαίου βενζίνης και φυσικού αερίου που λόγω της μικρής απόδοσης παραγωγής της ηλεκτρόλυσης δεν μπορούσε να παραχθεί σε ικανοποιητική ποσότητα ώστε να καταναλωθεί άμεσα και να δώσει την ενέργεια από την οποία παράχθηκε.Τώρα είναι εφικτό, αυτό το καθιστά όχι μέσο αποθήκευσης αλλά καύσιμο που όμως δεν μπορεί να εφαρμοστεί μόνο του, λόγω προδιαγραφών των υπαρχόντων κινητήρων που όμως μπορεί να συνεπικουρεί κάνοντας οικονομία καυσίμου 40% αφού μέχρι τόσο αντέχουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης λόγω προδιαγραφών μετά θα άρχιζαν να παθαίνουν ζημιές.Αυτό είναι νέο και δοκιμασμένο πια και το καύσιμο δεν είναι το υδρογόνο αλλά το ΗΗΟ.
Στη δευτερη περίπτωση όπου ο εξειδικευμένος πια κινητήρας νερού αντέχει τη θερμιδική αξία του υδρογόνου που παράγεται όχι μέσω ηλεκτρόλυσης πια αλλά μέσω ειδικής μεν αλλά πάντως ηλεκτρικής εκκένωσης μέσω μπουζί και ψεκασμού.Σε αυτή τη περίπτωση το καύσιμο που ψεκάζεται είναι νεράκι βρύσης.Ασχέτως τι γίνεται στο κινητήρα μέσα αυτό που χρήστης προσθέτει είναι μόνο νεράκι του θεού.Άρα και σε αυτή τη περίπτωση αρκεί περιμένουμε να γίνει η απόσβεση των διαφόρων επενδύσεων αυτοκινητοβιομηχανίας και πετρελαιοειδών και θα το δούμε να μας το πουλάνε ευρέως.Η' θα το ερευνήσουμε θα πεισθούμε δια της δοκιμής και θα δούμε τις λεπτομέρειες του που πιστεύω συμφωνείται δεν συμφέρουν παρα μόνο το χρήστη.
Δημοσίευση σχολίου